PROFESIUNEA DE ASISTENT MEDICAL

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt doar o frunză purtată de adierile vântului pe un colţişor al Pământului...Iubesc Semenii, Adevărul şi Dreptatea.

joi, 10 februarie 2011

VIS PIERDUT

Dacă vreodată doi unul au fost ,aceştia am fost eu si tu.
Dacă vreodată un om a fost iubit de soaţa lui ,acela ai fost tu. 
Dacă vreodată soaţa fericită a fost cu al ei bărbat,
Intre femei eu primul loc l-am ocupat .

Iubirea ta, era pentru mine aur fără pată ,
Mai preţios ca bogăţiile din lumea toată.
Iubirea mea, nici fluvii întregi n-o pot seca , 
Dar de la tine iubire n-oi mai aştepta.

Dragostea ta nicicum nu poate fi plătită ,
Răsplata ta, mă rog să-ţi fie însutită, 
Iar cât trăiesc, visez măcar pe sfert să fiu iubită .

Şi-acum când nu mai eşti decât în gândurile mele ,
Nu pot decât să-ţi port recunoştinţă ,
Iar amintirea ta e-n cerul plin de stele.                                                                            

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu