PROFESIUNEA DE ASISTENT MEDICAL

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Sunt doar o frunză purtată de adierile vântului pe un colţişor al Pământului...Iubesc Semenii, Adevărul şi Dreptatea.

duminică, 20 februarie 2011

VIS NEÎMPLINIT

        Esti visul meu cel apărut
Când fericire nu mai aşteptam,
Eşti visul meu ce a trecut
Întâmplător prin viaţa mea, când dragostea n-o căutam
Şi ai luminat-o cu prezenţa ta .

        De dragul tău eu m-am schimbat,
Şi aş fi lăsat în urmă tot ce aveam,
De tu speranţă mi-ai fi dat,
Fiind doar fericirea la care eu nu mai visam!

        Credeam că timpul e trecut 
Pentr-o iubire cum n-am mai întâlnit,
Stăteam ascunsă sub un scut
Cu sufletul însingurat şi vitregit.

        Şi doar sclipirea ochilor de iarbă 
Lăsau iubirea să se vadă,
Iar fericirea se citea
Adeseori prea mult pe faţa mea.

         Dar nu te-am întrebat vreodată:Tu ce simţeai ?
Ce gând aveai ?
Iubirea tu de-o împărtăşeai,
Şi dragostea de o zăreai?

        Cât aş fi vrut să înţelegi
Ce îţi spunea privirea mea ,
Să-ţi mulţumesc atunci când mâna mi-o atingi ,
Să înţelegi că inima,chiar nu glumea.

        Dar nu am avut curaj
Şi dragostea s-a stins,
Iubirea rămânând doar un miraj,
Iar inima-mi rămâne ca un foc nestins.

      Dar trist când bruma din decembrie,
Îţi sterge chiar şi ultimul sărut,
Căldura unei veri şi visul zilelor de ieri,
Rămânând frumoasa amintire a clipelor ce-am petrecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu